Пазете своята лична карта, всякакви документи с лични данни, потребителски имена и пароли, кодове и токен устройства само за вас и само за ваше ползване; Само така можете да гарантирате вашата самоличност в Интернет. Невнимателното съхранение на тези лични документи и информация ще навреди само на вас (не на банката).
Инсталирайте анти-вирусен софтуер на компютъра си.
В края на сесията си, излезте от профила си с бутона "изход" и затворете прозореца или подпрозореца на браузъра си.
Избягвайте да банкирате онлайн публични или непознати устройства.
Никой, включително и нашата банка, няма да иска от вас да предоставите пароли или ПИН кодове "от съображения за сигурност". Те винаги се въвеждат при обичайния процес на влизане в профил.
Ако сте получили имейл или SMS от името на банката с посочен в него линк и молба да влезете в профила си - уверете се, че името на домейна в този линк е на нашата банка.
Внимание! По правило банката няма да ви изпрати линк с молба да влезете в профила си. Единствените изключения са ако самите вие сте инициирали нещо - например, кандидатствали сте за кредит или сте предоставили депозит.
Ако е необходимо да влезете в профила си в Зоната за самообслужване, винаги е по-безопасно да отидете в интернет страницата на банката и да влезете оттам, вместо да се доверявате на линкове.
Може да бъде много трудно да се идентифицира контрагент по телефона. Избягвайте да предоставяте чувствителна лична информация и категорично никога не разкривайте пароли или ПИН кодове в телефонни разговори.